14 Napos Termék Visszaküldési Garancia - Minden, Amit Tudnod Kell!
Szóval vásároltál valamit a webshopunkon, de valamiért mégsem vált be? Ne aggódj, nem vagy egyedül! Nálunk mindenki megérdemli a második esélyt, így bevezettük a 14 napos termék visszaküldési garanciát. Na de mit is jelent ez pontosan? Hadd magyarázzam el neked!
Mi az a 14 napos termék visszaküldési garancia?
Egyszerűen fogalmazva, ha a vásárlásodtól számított 14 napon belül úgy érzed, hogy a termék nem felel meg az elvárásaidnak, visszaküldheted nekünk. Legyen szó arról, hogy nem tetszik a színe, nem passzol a mérete, vagy egyszerűen csak meggondoltad magad – nálunk ez nem probléma!
Hogyan működik a visszaküldés?
-
Első lépés: Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Küldj egy e-mailt és mondd el, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket. Ne felejtsd el megadni a rendelési számot és a visszaküldés okát.
-
Második lépés: Csomagold be gondosan a terméket, ragaszd rá a címkét, és küldd vissza nekünk. Fontos, hogy POSTÁN MARADÓKÉNT add fel a csomagot!
AKCIÓS RUHÁT SEMMILYEN MÓDON NEM VÁSÁROLUNK VISSZA!
Lecímkézett, foltos, használt, szakadt, kinyújtott, kimosott ruhát nem áll módunkban átvenni.
3. Harmadik lépés: Amint megkaptuk a visszaküldött terméket és megbizonyosodtunk róla, hogy minden rendben van, kapsz egy e-mailt a jóváhagyásról. A csere rendelést a visszaküldéstől számított 14 napon belül szükséges leadni a webshopon.
Az új rendelés leadásakor kérlek írd bele a megjegyzés rovatba, hogy: CSERE.
Miért jó ez neked?
- Nincs kockázat: Ha a termék nem felel meg az elvárásaidnak, könnyedén visszaküldheted.
- Egyszerű folyamat: Néhány gyors lépés, és máris megoldódik a probléma.
- Újabb vásárlási lehetőség: Az értéket le tudod vásárolni a webshopunkon, így egy másik terméket választhatsz, ami talán jobban megfelel neked.
Fontos tudnivalók:
- A 14 nap a kézhezvételtől számít, így ha online vásárolsz, akkor a csomag megérkezésétől indul a visszaszámlálás.
- A terméknek eredeti, használatlan állapotban kell lennie. Ha használtad, észrevehető sérülés van rajta, vagy hiányzik valami a csomagból, sajnos nem tudjuk visszavenni.
A visszaküldéshez kérlek kinyomtatva a és kitöltve tedd a csomagba az alábbi elállási nyilatkozatot:
A termék(ek)et az alábbi címre tudod visszaküldeni:
Postán maradó csomag esetén:
Címzett: Németh Gergő
5136 Jászszentandrás, Mártírok út 3.
(Jászszentandrás posta)
E-mail: ergodivat@gmail.com
VAGY
Címzett: Némethné Szobonya Erika
5136 Jászszentandrás, Mártírok út 3.
(Jászszentandrás posta)
E-mail: ergodivat@gmail.com
Ebben az esetben fontos, hogy a csomagon fel legyen tüntetve a "POSTÁN MARADÓ" címke, valamint a csomag ragszámát kérlek küldd el nekünk E-mailben.
A visszaküldendő csomagot lehetőleg az eredeti csomagolásban kérjük visszaküldeni sértetlen állapotában.
Az eredeti kiszállítás költségét a Fogyasztó nem követeli a vállalkozástól, az a fogyasztót terheli.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
Ügyelj arra, hogy a csomag feladásakor 0Ft utánvéttel add fel számunkra a csomagot, másképp nem áll módunkban átvenni!
Kérünk, ügyelj a pontos címzésre,ugyanis tévesen címzett csomagokért felelősséget nem vállalunk.
Gyakori kérdések:
- Mi történik, ha lejár a 14 nap? Sajnos ebben az esetben már nem tudjuk elfogadni a visszaküldést, így mindenképp figyelj oda a határidőre!
2024.június 24