14 napos termék visszaküldés

14 Napos Termék Visszaküldési Garancia - Minden, Amit Tudnod Kell!

Szóval vásároltál valamit a webshopunkon, de valamiért mégsem vált be? Ne aggódj, nem vagy egyedül! Nálunk mindenki megérdemli a második esélyt, így bevezettük a 14 napos termék visszaküldési garanciát. Na de mit is jelent ez pontosan? Hadd magyarázzam el neked!

Mi az a 14 napos termék visszaküldési garancia?

Egyszerűen fogalmazva, ha a vásárlásodtól számított 14 napon belül úgy érzed, hogy a termék nem felel meg az elvárásaidnak, visszaküldheted nekünk. Legyen szó arról, hogy nem tetszik a színe, nem passzol a mérete, vagy egyszerűen csak meggondoltad magad – nálunk ez nem probléma!

Hogyan működik a visszaküldés?

  1. Első lépés: Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Küldj egy e-mailt és mondd el, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket. Ne felejtsd el megadni a rendelési számot és a visszaküldés okát.

  2. Második lépés: Csomagold be gondosan a terméket, ragaszd rá a címkét, és küldd vissza nekünk. Fontos, hogy POSTÁN MARADÓKÉNT add fel a csomagot!

AKCIÓS RUHÁT SEMMILYEN MÓDON NEM VÁSÁROLUNK VISSZA!
Lecímkézett, foltos, használt, szakadt, kinyújtott, kimosott ruhát nem áll módunkban átvenni. 

3. Harmadik lépés: Amint megkaptuk a visszaküldött terméket és megbizonyosodtunk róla, hogy minden rendben van, kapsz egy e-mailt a jóváhagyásról.  A csere rendelést a visszaküldéstől számított 14 napon belül szükséges leadni a webshopon.

Az új rendelés leadásakor kérlek írd bele a megjegyzés rovatba, hogy: CSERE.

Miért jó ez neked?

  • Nincs kockázat: Ha a termék nem felel meg az elvárásaidnak, könnyedén visszaküldheted.
  • Egyszerű folyamat: Néhány gyors lépés, és máris megoldódik a probléma.
  • Újabb vásárlási lehetőség: Az értéket le tudod vásárolni a webshopunkon, így egy másik terméket választhatsz, ami talán jobban megfelel neked.

Fontos tudnivalók:

  • A 14 nap a kézhezvételtől számít, így ha online vásárolsz, akkor a csomag megérkezésétől indul a visszaszámlálás.
  • A terméknek eredeti, használatlan állapotban kell lennie. Ha használtad, észrevehető sérülés van rajta, vagy hiányzik valami a csomagból, sajnos nem tudjuk visszavenni.

A visszaküldéshez kérlek kinyomtatva a és kitöltve tedd a csomagba az alábbi elállási nyilatkozatot:

Elállási nyilatkozat

A termék(ek)et az alábbi címre tudod visszaküldeni:

Postán maradó csomag esetén:

Címzett: Németh Gergő
5136 Jászszentandrás, Mártírok út 3.
(Jászszentandrás posta)
E-mail: ergodivat@gmail.com
VAGY

Címzett: Némethné Szobonya Erika
5136 Jászszentandrás, Mártírok út 3.
(Jászszentandrás posta)
E-mail: ergodivat@gmail.com

Ebben az esetben fontos, hogy a csomagon fel legyen tüntetve a "POSTÁN MARADÓ" címke, valamint a csomag ragszámát kérlek küldd el nekünk E-mailben.
A visszaküldendő csomagot lehetőleg az eredeti csomagolásban kérjük visszaküldeni sértetlen állapotában.

Az eredeti kiszállítás költségét a Fogyasztó nem követeli a vállalkozástól, az a fogyasztót terheli.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.


Ügyelj arra, hogy  a csomag feladásakor 0Ft utánvéttel add fel számunkra a csomagot, másképp nem áll módunkban átvenni!

Kérünk, ügyelj a pontos címzésre,ugyanis tévesen címzett csomagokért felelősséget nem vállalunk.

Gyakori kérdések:

  • Mi történik, ha lejár a 14 nap? Sajnos ebben az esetben már nem tudjuk elfogadni a visszaküldést, így mindenképp figyelj oda a határidőre!

 

2024.június 24